«Укрзалізниця» відновила онлайн-продаж квитків після масштабної кібератаки.

Кібератака на Укрзалізницю, відновлення онлайн-продажу
Кібератака на Укрзалізницю, відновлення онлайн-продажу

Укрзалізниця відновила онлайн-продаж пасажирських квитків

Компанія "Укрзалізниця" повністю відновила онлайн-продаж пасажирських квитків після масштабного технічного збою. Зараз на сайті та в мобільному застосунку доступні функції купівлі квитків як з прямими сполученнями, так і з пересадками. Про це повідомили у пресслужбі компанії.

Крім того, планування подорожей з пересадками та онлайн-табло з розкладами поїздів по станціях також стали доступними знову.

Варто відмітити, що зараз черг біля вокзальних кас немає, незважаючи на попередні шалені черги, які були 23 березня. Тоді з'явилася інформація, що сайт та застосунок "Укрзалізниці" постраждали від цілеспрямованої кібератаки. Технічні експерти компанії співпрацюють з кібердепартаментом Служби безпеки України щодо цього інциденту. Зараз, після 89 годин безперервної роботи, сайт і застосунок вдалося відновити і знову почати приймати замовлення на квитки.

"Укрзалізниця" також оголосила про запуск продажу квитків на поїзди далекого сполучення у приміських касах та продовження графіка роботи цих кас.


Читайте також

Реклама