ПриватБанк попередив клієнтів про нову схему шахраїв: крадуть дані з цього номера.


Користувачів ПриватБанку попереджено про нову шахрайську схему. За інформацією Центру протидії дезінформації при РНБО, шахраї розробили нову тактику обману клієнтів ПриватБанку. Вони телефонують з номера 044 364 53 20, прикидаючись співробітниками служби безпеки банку.
Під час розмови шахраї повідомляють клієнтам, що з їх карток недавно (протягом останніх 20 хвилин) було здійснено кілька невеликих переказів у користь країни-агресора.
Шахраї пропонують скасувати ці транзакції та оформити захист від шахрайства. Вони чинять психологічний тиск, вимагаючи негайних дій від клієнта - записати голосове повідомлення та підтвердити дані банківської картки. Насправді це спроба викрасти особисті дані та отримати доступ до рахунків.
Шахраї називають свій нібито "персональний номер", щоб створити вигляд легітимності, і запропоновують перевірити його на офіційному сайті ПриватБанку.
Метою цих шахраїв є отримання персональних даних клієнтів, щоб здійснювати незаконні операції та красти гроші. Враховуйте, що реальні працівники банку ніколи не питатимуть повний номер картки, PIN-код або CVV-код.
Рекомендується бути обережними й не розголошувати особисту інформацію й не здійснювати фінансові операції під час дзвінків або повідомлень від незнайомих осіб, які представляються працівниками банку.
У разі отримання дзвінка від шахраїв рекомендується звернутися до контакт-центру банку й повідомити про зловмисників. Якщо ви стали жертвою шахраїв, слід звернутися до кіберполіції або інших компетентних органів.
Раніше повідомлялося, що шахраї спамять клієнтів Ощадбанку листами.
Читайте також
- Під виглядом ChatGPT: як хакери обманюють користувачів штучного інтелекту
- В ISW оцінили, як операція "Павутина" вплине на удари по Україні
- МАГАТЕ розкрило таємну ядерну програму Ірану
- Зеленський висловився про операцію "Павутина", допомогу Заходу та плани Путіна на літо
- "Серйозний ляпас": СБУ розкрила подробиці спецоперації "Павутина"
- Міграційна політика Трампа: європейські компанії порівнюють поїздки до США з Китаєм