Нова пошта скасувала плату за одну із послуг після підвищення тарифів.


Зміни в політиці повернення посилок компанією "Нова пошта"
Українська компанія "Нова пошта" оголосила про нові правила повернення посилок. Тепер клієнти зможуть повертати посилки без додаткових витрат, якщо одержувач відмовляється забрати їх або товар не підійшов до покупця. Раніше за ці операції стягувалась комісія у розмірі 0,5% від вартості посилки, але тепер ця плата буде скасована. Це полегшить повернення для користувачів "Нової пошти" і стане особливо корисним для клієнтів інтернет-магазинів. За даними компанії, щомісяця приблизно 1,3 мільйонів посилок повертаються відправникам, а витрати на ці операції складали 9,4 мільйона гривень.
Підвищення тарифів на доставку
Це нововведення відбувається на фоні підвищення тарифів на доставку, яке "Нова пошта" запровадила з 1 жовтня. Середня вартість послуг збільшилася на приблизно 10 гривень за відправку.
Читайте також
- Заплатите утричі більше "невідомо за що": нові платіжки шокують українців
- Вже до 200 гривень за кіло: в Україні продовжують зростати ціни на картоплю, часник, цибулю та моркву
- Знають не всі: українцям пояснили, які роки не входять до страхового стажу для пенсії
- Україні загрожує спалах небезпечного вірусу: вже запровадили посилений контроль
- Лише до 18 березня: АТБ запропонував знижки до 50% практично на все
- Відмовилися від переведення годинників: аргумент проти "літнього" та "зимового" часу