lifecell розлютив абонентів підвищеннями тарифів: "скільки можна терпіти?".


Користувачі lifecell незадоволені новими тарифами
Клієнти мобільного оператора lifecell висловлюють своє незадоволення через зростання тарифів на послуги зв'язку. У Facebook сторінці компанії почали з'являтися негативні коментарі від розгніваних абонентів. У свою чергу, компанія відповідає на скарги, посилаючись на зростання витрат і платежів. Однак такі пояснення розгнівили абонентів, які вимагають більш прозорого пояснення змін.
"Якби ви не підвищували тариф без пояснень, моїй батарейці вистачало б заряду набагато довше, особливо при поганій якості зв'язку", – скаржиться один із абонентів.
Також клієнти незадоволені змінами в структурі тарифів. Багато абонентів скаржаться, що обсяг мобільного інтернету зменшився, тоді як кількість хвилин для дзвінків збільшилася. Це не відповідає їхнім потребам.
"Ціну підняли, гігабайти скоротили. Зате хвилин забагато. За такі гроші краще б збільшили обсяг гігабайтів", – обурюється один з клієнтів оператора.
Абоненти також незадоволені тим, як часто змінюються тарифи. Багато хто зазначає, що оператор занадто часто вносить зміни до тарифів, не надаючи достатньо часу для підготовки інформації для абонентів.
"Минулого місяця ваш тариф подорожчав. Ми перейшли на інший. І що ми бачимо? Ваш новий тариф знову подорожчав!", – пише одна з абоненток.
Також отримала критику непрозора тарифна політика оператора. Клієнти скаржаться, що купили пакет послуг за певну ціну, а потім ціна змінилася. Деякі хотіли перейти на інший тариф, але його скасували. Також їх цікавить, чи є соціальний інтернет-тариф для українців.
"Я купила пакет, тариф був 160 грн, а через місяць ви змінили його на 300 грн. Я перейшла на інший тариф за 250 грн, але ви його скасували і повернули 300 грн. Чому у вас немає соціального інтернет-тарифу для українців? Це обурливо!", – скаржиться одна з клиєнток.
Навіть довгоочікувані користувачі готові змінити оператора через незадоволення старою політикою тарифів.
"Достало вже. За 18 років разом з вами цього досить. Сьогодні я розумію, що настав час попрощатись з вами. Ви не цінуєте відданих абонентів", – заявляє абонент із тривалим досвідом користування послугами оператора.
Читайте також
- Зеленський розкрив деталі розмови з Трампом, розповів про нові F-16, лінію припинення вогню та майбутнє ЗАЕС
- "Трубу просто відріжуть": мешканці багатоповерхівок залишаться без газу через чергову "реформу" ЖКГ
- В Україні знову злетіли ціни на перець та помідори: огірки подешевшали
- Важливі зміни для отримувачів субсидій: що врахують у ваших доходах
- Встигнути до 11 червня: ПриватБанк пообіцяв 33 тисячі кешбеку за перекази на Mastercard
- До 30 гривень: в Україні може різко подорожчати проїзд