Громадський транспорт у Києві: метро, тролейбуси та трамваї можуть стати безкоштовними.


У Києві обговорюється можливість зробити громадський транспорт безкоштовним. Про це в ексклюзивному інтерв'ю Новини.LIVE розповів депутат Київради Андрій Вітренко.
Є моделі в європейських столицях, коли транспорт безкоштовний... Я вважаю, що в Києві є можливість зробити транспорт безкоштовним
заявив Вітренко.
Наразі вартість проїзду в київському громадському транспорті коливається від 8 до 15 гривень, залежно від маршруту. Водночас у прифронтовому Харкові метро вже працює безкоштовно.
За словами Вітренка, питання безкоштовного проїзду неодноразово обговорювалося з керівництвом міста:
« Ми постійно дискутуємо з директором Департаменту фінансів. Запрошували на дискусію і Віктора Брагінського (екскерівника "Київського метрополітену"), і директора "Київпастранс Сервісу", і Руслана Кандибора (голову Департаменту транспорту КМДА). Але вони не хочуть нічого робити» - зазначив депутат.
Вітренко також підкреслив, що бюджет Києва дозволяє реалізувати таку ініціативу: «У Києві гроші є. Я вам кажу, 100 мільярдів гривень - витрати бюджету міста Києва».
Однак, за його словами, проблема полягає не у відсутності коштів, а в «управлінській та інституційній неспроможності» міської влади.
Нагадаємо, що нещодавно Київ пережив 9-місячний період, коли синя гілка метро не працювала через аварію. Весь цей час пасажири змушені були користуватися наземним транспортом за ту ж ціну, що й метро - 8 гривень.
Попри амбітні плани та дискусії, конкретних кроків щодо впровадження безкоштовного проїзду в Києві поки що не зроблено. Чи стане ця ідея реальністю - покаже час.
Читайте також
- Заплатите утричі більше "невідомо за що": нові платіжки шокують українців
- Вже до 200 гривень за кіло: в Україні продовжують зростати ціни на картоплю, часник, цибулю та моркву
- Знають не всі: українцям пояснили, які роки не входять до страхового стажу для пенсії
- Україні загрожує спалах небезпечного вірусу: вже запровадили посилений контроль
- Лише до 18 березня: АТБ запропонував знижки до 50% практично на все
- Відмовилися від переведення годинників: аргумент проти "літнього" та "зимового" часу