Без ID-картки не допустять: що потрібно знати випускникам перед НМТ-2025.


МВС закликає випускників шкіл запевнитися про оформлення ID-картки для участі в НМТ-2025.
Реєстрація на основні сесії тестування розпочнеться 6 березня і триватиме до 3 квітня 2025 року.
Отримання першої ID-картки займає 20 робочих днів, тому майбутні абітурієнти повинні врахувати цей термін при плануванні подачі документів.
Щоб отримати перший паспорт громадянина України у формі ID-картки, необхідно звернутися до найближчого підрозділу міграційної служби, центру "Паспортний сервіс" або ЦНАПу.
РБК-Україна">
При собі потрібно мати свідоцтво про народження, паспорт хоча б одного з батьків та реєстраційний номер платника податків (якщо є). Також знадобиться витяг з реєстру територіальної громади про реєстрацію місця проживання, якщо такий існує.
Важливо: перша ID-картка видаватиметься безкоштовно. Якщо у особи відсутній реєстраційний номер платника податків, він буде присвоєний автоматично під час оформлення паспорта.
Нагадаємо, що НМТ-2025 заплановано провести у період з 14 травня до 25 липня. Тестування буде здійснюватися у форматі комп'ютерного тестування та буде включати два блоки: основний блок з трьома обов'язковими предметами та додатковий блок з одним обраним предметом.
Варто відзначити, що під час реєстрації абітурієнти повинні створити особистий кабінет, вказати свої особисті дані, обрати предмет на вибір та місце складання тестування, а також завантажити необхідні документи.
Читайте також
- "Не вдячні": опитування показало ставлення поляків до українських біженців
- Оренда, утеплення та опалення житла: українці можуть отримати до 6,5 тисячі гривень допомоги
- Мінсоцполітики розкрило небезпечну схему: на що націлені шахраї
- Які категорії киян отримають щомісячну виплату 2500 гривень
- Кешбеки та пільгові пропозиції для всіх: ПриватБанк підготував сюрпризи для клієнтів
- Улюблений напій українців подорожчав: як змінилися ціни на каву, цукор та вершки